Eliminar la migranya

El mal de cap o migranya és una malaltia extraordinàriament comuna que la majoria de les persones pateixen en algun moment de la seva vida. Però resulta que en alguns casos el mal de cap es torna persistent i repetitiu.

Les estadístiques indiquen que la migranya afecta al voltant del 14% de la població europea, principalment dones (80% dels casos, aproximadament) de mitjana edat (20–50 anys). No obstant, és un malestar que també afecta a tota mena de persones. Per exemple, s’estima que el 9% dels nens i joves europeus pateixen migranya i són més freqüents en les nenes.

A Espanya pateixen migranya al voltant de 5 milions de persones, dels quals 1,5 milions la pateixen en forma crònica, és a dir, experimenten mal de cap més de 15 dies al mes.

Les migranyes normalment mostren les característiques següents:

  • Es poden localitzar en una part del cap o íntegrament
  • El dolor té un caràcter pulsàtil o vibrant, amb sensació de batec
  • Sovint van acompanyades de problemes visuals.
  • Sovint resulten incapacitants o paralitzants.

La Regulació Emocional Psicosomàtica pot ser la solució per a una gran majoria de casos de migranya, ja que les causes principals de la seva aparició són l’estrès mental, l’ansietat, la depressió o l’esgotament físic.

La Regulació Emocional Psicosomàtica implica fer unes quantes sessions, d’uns 20 o 30 minuts cadascuna, per dissoldre els factors emocionals que provoquen la migranya i tornar a la situació natural de calma, pau i benestar.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *